Jumaat, 4 Mac 2011

KUIZ AGAMA DI HARI JUMAAT


Asalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh...tu dia panjang bebenor bagi salam...ok sempena hari baik bulan baik ni iaitu hari Jumaat...aku cadang nak buat entry yang berkaitan agama pulak lah..asyik cerita matematik ja...matematik-matematik jugak tapi ilmu agama jangan la lupa ye tak...

Tapi yang menjadi permasalahnnya kepada hamba adalah...aku bukannya pak ustat..mengaji agama pun takat sekolah menengah ja...tapi aku tak kira..aku nak buat jugak entry yang sentuh bab2 agama gak..baru la boleh nampak sombong, bongkak, riak dan belagak..steady aku..hahaha


Memandangkan ilmu agama aku takat level sekolah menengah ja..so kuiz aku nak bagi ni pun sesuai la dengan tahap ilmu aku tu..ok ni soalan dia..

Isi tempat kosong dengan jawapan yang betul :

soalan pertama


soalan kedua


soalan ketiga


soalan keempat


3 ulasan:

  1. Jawab jangan tak jawab ..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum cikgu...
    soalan 1:
    13(0)=0
    soalan 2:
    6+2=8
    soalan 3:
    25/5=5
    soalan 4:
    313-2=311

    kalau ada salah, minta maaf sjalah...

    BalasPadam
  3. salam cikgu
    wah bestlah teka teki ni
    menarik minat student

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP