Rabu, 22 September 2010

HANG MASIH TAK LAYAK DIPANGGIL BLOGGER

"Ya...hang memang tak layak dipanggil sebagai seorang Blogger...ada ka patut...lepas 5 ke 6 bulan sekali baru nak bukak blog..baru nak update posting...orang lain hari-hari update blog depa...tapi hang plak..hampeh..orang ada blog dia pun nak buat blog..last-last....hangat-hangat kencing cipan aja..."

Ayat-ayat itu tetiba jer bermain dalam kotak pikiran aku bila dengar budak2 kelas TM dok borak2 pasal blog depa...tiap2 hari depa update..kagum betoi aku..depa student pun terer buat blog aku cikgu tak reti plak..aku bukannya tak mau update...sebenaqnya..kerap jugak aku masuk blog aku ni...tapi tak dak idea nak tulih apa...lagipun dah la tak dak orang masuk pun...lagi la down terus semangat aku.


Kadang-kadang heran betoi aku ngan kaki2 blog ni...otak depa cap apa ntah...ada ja idea depa nak tulih..panjang-panjang pulak tu ..kagum-kagum..aku tak tau la bila boleh buat lagu tu jugak..kalau merepek ikut sedap mulut tu boleh la..teringat zaman mengaji kat sekolah dulu..aku kalau bab nak tulih esei memang fail punya.. pernah dulu cikgu sampai campak buku depan kelas sebab menyampah buruk sangat esei walaupun dia dah suruh buat pembetulan dah.

Apa-apa pun alang-alang dah terbuat blog ni..kena la jugak teruskan jugak..ye tak..tapi hari ni aku dah ubah design blog ni..nampak la jugak ada perubahan kan..kira ok la tu..mungkin sebab ilmu buat blog ni aku tak khatam lagi..tu yang aku jadi buntu tu kot..tak pa la..lepas ni aku nak turun darjat sket la pi berguru dengan nak murid aku pasai ilmu2 blog ni...aku plak jadi murid depa jadi cikgu..huhuhu.



2 ulasan:

  1. biasa lah tu cikgu..lain orang lain gayanya..blog je apa2, asalkan tak jadi fitnah, ikut etika yang betul
    ada keadaan kita memang akan down, ada idea tapi xde masa nak tulis..
    ada idea tapi tak tahu mcm mana nak tulis..
    takde idea tapi ada masa nak menulis..

    selamat berblogging!

    BalasPadam
  2. Terima Kasih atas komen Puan Dahlia...InsyaAllah lepas ni saya akan cuba update poting dengan lebih kerap lagi..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP