Rabu, 9 November 2011

LAGENDA BURUNGMAN [DELETED SCENE]


Dalam kebuntuan nak buat entry baru kat blog nih...tetiba teringat rupanya aku tak dedahkan pun lagi scene yang telah di delete dalam cerita Lagenda Burungman Superhero Malaysia dulu...baguih dok ada...dapat jugak idea nak update blog...kalau nak buat entry bab sentuh duit macam sebelum ni...takut bertambah musuh...ok la rakyat marhaen sekalian....layannn!

hangpa kena baca dulu Lagenda Burungman Superhero Malaysia ni...Baru la boleh paham posting ni !


Selepas menganalisa semua maklumat…Burungman yang sangat bijak dan hensem itu berjaya memikirkan jalan penyelesaian…lalu beliau pun menyuarakan idea beliau kepada 4 sekawan itu iaitu...

"Ala senang saja...mula-mula Andika dengan Bajak naik dulu sampan tu...Disebabkan Bajak ambik masa 2 minit untuk dayung...so Bajak la kena Dayung sampan tu"


"Bila hangpa dah sampai sana..Andika turun dulu..lepas tu Bajak dayung balik mai sini"

 

"Lepas tu Melati dengan Jalai pulak yang dayung pi seberang sana...Melati ambik masa 10 minit kan..so jumlah masa dayung campur Bajak pi balik tadi...baru 14 minit"


"Bila hangpa dah sampai sana...hangpa dua-dua turun...bagi Andika yang dayung mai balik sini"


"Lepas tu hangpa paham-paham sendiri la no...kan cukup 17 minit tu"


Selepas mengikut cadangan yang dikemukan oleh Burungman itu..lalu selesailah masalah mereka berempat… selepas itu mereka pun ucap terima kasih kepada Burungman serta saling bertukar-tukar alamat facebook dan nombor henpon masing-masing supaya senang nak mintak bantuan Burungman di lain waktu..

6 ulasan:

  1. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk tau

    BalasPadam
  2. mengong la haha :D
    terketawa sorang 2 :D

    BalasPadam
  3. terima kasih kepada semua yang memberi komen

    BalasPadam
  4. Baru terjumpa blog tuan. Nice!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP