Khamis, 8 Disember 2011

PEKELILING BERKAITAN SISTEM SARAAN BARU PERKHIDMATAN AWAM UNTUK GURU

Setelah sekian lama menunggu...akhirnya JPA keluarkan jugak Pekeliling Perkhidmatan Bil 13/2011 ni berkenaan Perlaksanaan Saraan Baru Perkhidmatan Awam Bagi Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Persekutuan...atau ringkasnya PPP..so lepas ni cikgu-cikgi sekalian dah tak dak lagi pakai PPPS atau PPPLD sebab dua-dua jawatan tu dah dijumudkan jadi PPP..untuk maklumat yang lebih lanjut boleh la download dengan meng'klik' gambar kat bawah ni....


Aku tak baca habes lagi pekeliling ni...tapi cuma ada satu benda ja aku nak komen...mana dia Lampiran C?..adoyai..agaknya orang-orang JPA ni memang suka sangat main teka-teki kot...saja ja boh pekeliling tapi lampiran yang cerita pasai gaji tu depa tak upload sekali pun...saja nak kasi 'saspen'...huhuhu

5 ulasan:

  1. awat depa x tunjuk jadual gaji ?

    BalasPadam
  2. Lampiran C4

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2785766000383&set=a.1279644788294.43641.1145251667&type=1&ref=nf

    BalasPadam
  3. Saya ada letak gaji Guru Siswazah di blog saya
    it-tech-mania.blogspot.com

    BalasPadam
  4. cikgu Rahman dah dapat Lampiran C SBPA utk GURU tu ke? alhamdulillah..saya dah dapat :)

    boleh tengok dalam blog saya utk perkongsian bersama rakan2 guru yg lain :

    http://www.ciklaili.com/2011/12/lampiran-c-sbpa-jadual-pemindahan-gaji.html

    BalasPadam
  5. @Laili

    Sebenarnya saya pun dah dapat Lampiran C tu...cuma tak diuploadkan ke dalam blog ni sebab kalau ikut makluman dari JPA...Lampiran C tu masih berstatus "dokumen terperingkat"...blog ni terlalu umum semua orang boleh baca...malas la nak "cari masalah"!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP